Mist, kušon, patči, ola sejas tīrīšanai, pīlings - gēls– var bezgalīgi uzskaitīt produktus, kas ienāca Latvijas skaistumkopšanas tirgū no Korejas. Tapāt, ka neparastās sastāvdaļas, kas ietilpst šo produktu sastāvā: bezdelīgas ligzdas ekstrakts, zelta putekļi, sintētiskās čūskas inde, cūkas kolagēns.

Kad un kāpēc korejiešu kosmētika kļuva tik populāra?

2011. gadā korejiešu BB krēmi ielauzās pasaules skaistumkopšanas tirgū. Tie lieliski matēja pat vistaukaināko ādu un visas dienas garumā turējās uz sejas birojā bez kondicionēšanas, un pat 40 grādu ellē. Un tad sākās: pasaules skaistumkopšanas nozares vadošie uzņēmumi viens aiz otra sāka ražot BB krēmus.

Tad Korejas skaistumkopšanas tirgū parādījās citi jaunumi: lūpu tinti, pašsildošās maskas, kušoni un daudz kas cits. Un stāsts atkārtojās: gandrīz visiem sevi cienošiem kosmētikas zīmoliem tagad ir šie produkti. Nav svarīgi, vai tas ir luksusa zīmols vai masu zīmols.

Korejas kosmētisko līdzekļu panākumu iemeslus Eiropas un Amerikas tirgos var apvienot vienā formulā: laba kvalitāte + pieņemama cena + spilgts neparasts iepakojums + bezgalīgi jaunumi.

Šāda kosmētika ir ļoti pieprasīta, jo tajā nav parabēnu, silikona un citu kaitīgu piedevu. Toties tajā ir hialuronskābe, gliemežu mucīna (gļotas) ekstrakts, alveja un daudzas citas ādai draudzīgas piedevas. Korejas skaistumkopšanas produkti ir piemēroti jebkuram makam, jo ​​tos pārstāv luksusa zīmoli un masu zīmoli. Un šo produktu iepakojums ir jau atsevišķs stāsts. Mīļums dažreiz ir vienkārši visaptverošs: zvērmaskas vai maskas olu formā, krēmi burkās-augļos, ziepes šokolādes tāfelītes formā. Izskatās, ka visi Disnejlendas dizaineri strādā Korejas skaistumkopšanas nozarē. Un, protams, jaunumi. Tie parādās pastāvīgi, un neviens nezina, cik ilgi tas ilgs. Kas tikai jau nav bijis: flomāsteri ataugušo matu sakņu nokrāsošanai, patči deguna-lūpu krokām ūsu formā, lūpu krāsa, kas pēc uzklāšanas uz lūpām maina krāsu. Var tikai minēt, kādus citus produktus mēs varam gaidīt.

Vai šie produkti ir piemēroti eiropiešu sievietēm?

Korejas ādas kopšanas sistēma atšķiras no mūsējās. Ja mēs esam pieraduši rīkoties pēc principa “tīrīšana, tonizēšana, mitrināšana”, tad Korejā ir pat 10 manipulācijas! Tur ir daudzpakāpju attīrīšana, un vairāki mitrināšanas posmi, kā arī ir obligāta aizsardzība no saules stariem. Protams, katru dienu nav jāizmanto visi 10 produkti, taču šāda kopšanas sistēma var pavisam noteikti “izmainīt” seju.

Bet korejiešu sieviešu āda nav tāda pati kā eiropiešu sieviešu āda. Tā nav tik jutīga pret novecošanos un ir blīvāka, tāpēc korejiešu kosmētikā ir vairāk aktīvo vielu. Un uz plānas eiropiešu sieviešu ādas tās iedarbība ir labāk pamanāma.

Vai šiem brīnumlīdzekļiem ir kādi trūkumi?

Protams, ka ir. Pirmkārt, tonālo krēmu īpatnība. Tie ir ļoti blīvi un aizsērē poras. Tādēļ tos var nomazgāt tikai ar speciāliem korejiešu produktiem - hidrofilām eļļām.

Otrkārt, skaistumkopšanas zīmolu līnijās nav bronzatoru un pašiedeguma līdzekļu, jo Korejā lepojas ar porcelāna baltu ādu.

Bet ticiet, korejiešu kosmētika ir mīlestība no pirmā acu uzmetiena!